Inlägg: 2224090
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Nope. Inget PP-mål där heller. Var nog fått sämsta av tre försök 5 mot 4 tyvärr.
Men nu tycker jag att han blivit allt bättre och det känns att han varje gång han har puck verkligen letar och har koll på vilka han kan passa, och lägger till bästa mottagare, och passen då oftast perfekta på blad trots att de ibland läggs bakom rygg och ofta med aviga backhand. Jag tror att när hans medspelare lär sig att söka upp allt bättre positioner för att få puck på, då kommer de att få den pucken av Limpan som likt en Skuggan hittar det som hittas kan. Ungefär som när Limpan frispelade Harju hela tiden, där Harjus bästa egenskap vara att smyga upp till sådana bästa lägen för sitt fina skott.
Och där har vi Omark-Shinnimin inne vilket ger Andreasson frispelad och klappar in 0-2! :-)
Nu PP för Luleå. Var beredd för nu kommer firma Omark-Shinnimin att leverera! Nu är det dags!