Inlägg: 2229020
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: de är väl så att arenan i götlaborg förblir svårast att vinna i
+ 1
Men den galne Sjökvisten köper arslenas påståenden att Shinnimin filmat. Påminner om "hur länge ska Joel få "döma" svensk hockey?"
Det där var det vidrigaste domslutet i matchen. Och förstås plockade det ordentligt bort vår chans i matchen, när det återstod så lite när vi luggades. Men tyvärr han zebrorna fram till dess också varit klappkassa med en nivå för arslen, en för Luleåspelare.