Sven.Savage: Vi får se men jag tror att Rögle är bättre än du tror samt att Fusklunda fixar det på något sätt. Efter ha sett FBK i säsongens båda matcher (tack tv4) undrar jag hur det skall sluta. De ser ibland hur jäkla bra ut som helst med fantastiskt anfall men varvar det med att vara totalt nedtryckta i egen zon. En iaktagelse framför allt i matchen mot Malmö var att det krävdes väldigt lite för att en FBKare skulle åka ut medans det krävdes väldigt mycket för detsamma för Malmö. Jag är orolig för våra svartvitas kompetens men jag är väl cyklop.
+ 2