Har haft lite olika matcher uppe men kanske prioriterar HK Arslet - Trottoarkanten nu. Des eftersom det är den enda match som ser ut att sluta tvärtemot man gissat men dels eftersom den kommenteras av Semers överlägset roligaste kommentator - Patrisk Westberg!
+ 1