Skämt och åsido Ni andra får nog redan efter tre/4 omgångar börja fundera på vem som som kommer att dominera. Knappast vi med de usla målvakterna och backparen enligt experterna. Nu har vi haft tre borta matcher (vete tusan hur vi lyckades att flytta hemmamatcherna men det kostade nog).
+ 1