Osj02: Ja. Frustrerande. Det räcker inte att skjuta på distans mot Enroth, det tar han. Och Öretförsvaret fr a inställda att rensa eventuella returer och styrningsförsök långt ned i slottet. Jag tror att vi måste få ned spelare precis framför Enroth att fightas med Öretförsvararna.