{7533}: Håller med. Bra kämpatakter men utan att kunna komma förbi och in i Örets igelkott och därför inte tillräckligt för alla de bra chanser vi borde haft efter att ha ägt så mycket puck och spel. Men Shinnimins friläge, Omarks stolpe och så vidare något flyt hade vi inte heller. Men det har man ju aldrig mot ett bogeyteam.
+ 1