Sputnik: Spelar vi som sista två perioderna idag tror jag ni får det svårt att stå emot. Men det har varit lite svårt att komma igång och efter dagens insats kan vi vara svagare igen mot er och då kan ni hugga. Det blir kul att mötas i vilket fall, skönt med fler riktiga Norrlandslag i SHL!
+ 1