Sven.Savage: Tror och hoppas mycket handlar om att vi har med en rätt stor stomme som var med i HA där man kom undan med att fuska lite mer i defensiven. Speciellt forwards, kan de snabbt förstå vad som krävs och annamma det så tror jag ändå att det kommer se bättre ut framöver. 🙏
+ 1