Och grattis till våra stålkvinnor som idag tagit tre poäng mot DamHV. 14 minuter in på andra perioden hade vi gått till ledning med 2-6. Men 9 minuter in på andra hade DamHV nått fram till 5-6. Men några fler mål blev det inte:-)
+ 1