Blister Brigade: Många lag tycks betydligt bättre än vad som gissats innan säsong. Pungen är väl det bottentippade lag som gått svagt som väntat. Timrå växt in hyggligt, Trottoarkanten oväntat starka, Oskars definitivt bra, och Pölsan rejält mycket bättre än man skulle trott. Och detsamma gäller förstås Apan som man tyckte såg tunna in men Eric tycks ha handlat bra.
+ 1

