Inlägg: 2273534
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Andraperioderna igång och bortalagen har tagit ledningen i båda. Warulfven har 0-1 på Röglet och Gangsteröret har 1-2 på Fru Öland.
Därefter dök en warulfv upp och menade att han var sur på att se i Sverige och europa uppfattades som några j-a löss som skulle åka till OS. En åsikt som kändes rätt korkad faktiskt. Men Rogern hängde på och menade att han ville hellre ha sina spelare hemma än att de skulle åka till OS.
Och nu tjafsas det hit och dit.
Jag tycker så här. Senarelägg OS-hockeyn. Kör den i början av juni i stället. Då kan det vara mycket bättre coronaläge plus kan det vara chans att alla länder kan spela med sina bästa spelare eftersom ligorna lär vara över. OS-hockey blir ointressant utan bästa lagen men jävligt intressant med bästa lagen.