Charliejfz: Jo, men mycket bra hockey av er och visst var den vinnande, men Ulfven kämpade emot och deras vakt hade en riktigt bra dag. Shit happends. Tycker att ni är så bra att ni förtjänar att fortsatt ta drygt 2 p per match, som ni gjorde under hösten.
+ 1