Sven.Savage: Såg Fusklunda mot ÖIK och reagerade på den rosa/röde självlysande tränaren i princip klaga på alla domslut. Har aldrig sett en tränare förnedra sig på detta sätt, förutom kanske crying Bert. Då fick han bara 8 PP med sig ändå skriker han hela tiden i båset om felaktiga domslut skämmes tamigfaaaan.
+ 3