Inlägg: 2277262
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Man kan diskutera utv på Engsund. Men oavsett borde skaikaren fått 2 min för filmning. Kastade sig som att han var död, låg länge länge på isen och tog sig för huvudet (men touchen tog i axeln). Sen upp och hoppa som att inget hänt. Hade det varit Shinimin hade han fått 2 min garanterat.
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: han tryckte upp axeln! Helt i onödan! Men klassisk Engsund förstås 🤔
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Puh. 3-2 fortfarande, PP över.
3.07 kvar
KÄMPA, LULEÅ!
3.07 kvar
KÄMPA, LULEÅ!
+ 1
Efter målet småkolliderar en apa med Engsund. Vi tycker ju att Engsund står stilla bara och blir påökt, men apan kastar sig med en halv mollbergare i pik.
Och zebrorna köper det.
D Å L I G T!