Inlägg: 2277952
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
OK, då har vi Luleås lag.
• Walle har spaden, men nu är Lassi frisk och tar båsdörren.
• Ordinarie backuppställning, bra! Kim går sjunde.
• Och så linorna.
Nu är Tyrre tillbaka och får centra mellan Limpan och Andreasson med skärmen. Mycket intressant!
Conolly med Brännis och Shinnimin.
Fröberg med kOMAReK och Rasken.
Och så fyran Nikupeteri, Berglund och Mattzon, med Einar Wolf som 13e, Muzik saknas.
Nu med linjeändring svårt att tro att det ska klicka direkt men det tidigare linorna vet vi vad de kan och inte kan så hoppas nu att vi kan få se dessa spela ihop sig under någon tid. Kan bli skitbra!
• Walle har spaden, men nu är Lassi frisk och tar båsdörren.
• Ordinarie backuppställning, bra! Kim går sjunde.
• Och så linorna.
Nu är Tyrre tillbaka och får centra mellan Limpan och Andreasson med skärmen. Mycket intressant!
Conolly med Brännis och Shinnimin.
Fröberg med kOMAReK och Rasken.
Och så fyran Nikupeteri, Berglund och Mattzon, med Einar Wolf som 13e, Muzik saknas.
Nu med linjeändring svårt att tro att det ska klicka direkt men det tidigare linorna vet vi vad de kan och inte kan så hoppas nu att vi kan få se dessa spela ihop sig under någon tid. Kan bli skitbra!

Allt talar ju död att DamPölsan redan vunnit serien. Det som SKULLE j´kunna ändra på det är om DamPungen plockar bortåt alla pinnar av DamPölsan dessa matcher. Det lär inte hända, men en liten chans finns förstås för det.