Inlägg: 2278186
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Och nej. Tanken att DamPungen skulle kunna slå DamPölsan i de två matcher de i närtid möts - vilket i princip var enda chansen att Luleå eller andra lag skulle kunna konkurrera med DamPölsan om seriesegern, fick ett förkrossande nej idag.
Då DamPölsan KROSSADE DamPungen med 7-1, efter skotten 43-16 vilket också intygar attt DamPölsan var helt överlägsen.
Vi gratulerar DamPölsan till vinsten och seriesegern SDHL 2021-2022.
Då DamPölsan KROSSADE DamPungen med 7-1, efter skotten 43-16 vilket också intygar attt DamPölsan var helt överlägsen.
Vi gratulerar DamPölsan till vinsten och seriesegern SDHL 2021-2022.
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Läser man den officiella tabellen hittar vi förstås Luleå Hockey på plats #1, men det beror ju bara på att vi spelat 2-3 matcher fler än våra tre konkurrenter i topp.
I vilket fall tillhör vi toppkvintetten - med just nu Röglet, Apan och Fru Öland - men jag törs räkna in Warulfven i toppgruppen redan nu: de kommer. Men kanske, förstås, att Öflundra faller ifrån, de har ju en tradition av att gå skit år efter år efter jul.
Lite intressant nere vid strecken, där Pölsan och Pungen går så starkt att de, i nuvarande form för olika lag, kommer att passera Trottoaren och speciellt Öret, som hoppas slippa utmanas av Timret, snarare hoppas de att Malmoe ska misslyckas så att de kan bli laget som kan passeras.
I vilket fall tillhör vi toppkvintetten - med just nu Röglet, Apan och Fru Öland - men jag törs räkna in Warulfven i toppgruppen redan nu: de kommer. Men kanske, förstås, att Öflundra faller ifrån, de har ju en tradition av att gå skit år efter år efter jul.
Lite intressant nere vid strecken, där Pölsan och Pungen går så starkt att de, i nuvarande form för olika lag, kommer att passera Trottoaren och speciellt Öret, som hoppas slippa utmanas av Timret, snarare hoppas de att Malmoe ska misslyckas så att de kan bli laget som kan passeras.
+ 2


Visst har vi haft många fantastiskt bra spelare i Luleå Hockey. Och jag tycker att Limpan Omark tillhör de allra bästa. Ljuvligt, överljuvligt!