Ulf Svensson: Korrekt. Värsta hemmavinklarna ser man i Scandal-i-Analium men även Apan har under ett flertal år arbetat sig fram till rejält "stöd" som ibland blir så skrattretande pinsamt, när zebrorna missar utvisningar på hemmalaget och tar ut bortaspelare så snart de kan inklusive kör några hitta-på om det behövs.
+ 1

