Inlägg: 2280216
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: du har nog rätt här.
Brynäs har ju värvat med ”fans-pengar”, lite skämskudde enligt mig.
Vilka är Apan?😂
Brynäs har ju värvat med ”fans-pengar”, lite skämskudde enligt mig.
Vilka är Apan?😂
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tror det bottnar i ren och skär svensk avundsjuka.
Alla fans skulle älska att ha en Frukthamster som med egna pengar sponsrade laget i deras hjärta.
Alla fans skulle älska att ha en Frukthamster som med egna pengar sponsrade laget i deras hjärta.
+ 2
Såvitt jag vet bistår FruktHamster Luleå Hockey med en begränsad summa men detta år efter år för att stödja sin klubb; dessutom utan att han öronmärker användningen utan är tydlig med att klubben avgör. Dessutom har han gjort enstaka ytterligare satsningar, t ex bidrog han med en hel del när Luleå etablerade sitt nya ljus- och ljussystem.