Fan, tre minuter spelade och Pungen har startat bra. Man noterar ju också att Eddie the Eagle, som var bland de slöaste vi sett i Luleå och fick sparka honom, kämpar på som fan när han lirar för Pungen.
Inlägg: 2280231
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: LJC är ett konstigt lag.
Spelar till stora delar uselt (som idag) men skapar en del och är med målmässigt..
Spelar till stora delar uselt (som idag) men skapar en del och är med målmässigt..
+ 1