{6908}: Ja, vilken skit! Som vi gått på senare tid vill vi ju bara spela på och skulle gärna tagit en match med bottenlaget Öflundra. Men Rogern är nog glad att slippa.
Inlägg: 2281659
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nu är matchen mot Timrå också uppskjuten.
+ 1