+ 1
Inlägg: 2281977
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
BIF Kungen: Yep, om Gnaget, råttor som gnager, men tiden spelar ingen roll; det är så det startar.
Själv tycker jag nog att Gnaget är mer etablerat och känt smeknamn i hela landet.
Lite nyfiken: varför smeknamn på alla andra lag?
Varifrån kommer det?
Min känsla (som kan vara fel) är att det är inte lika vanligt med sådan bland andra lags supportrar.
Typ ”Luleå” ” är Luleå i min ögon..😄😄👍