Charliejfz: Jag tror att det blir starka till kvalet och psykologiskt förberedda. Värre för det lag som drar Svarte-Petter. Om det står mellan t ex Timret och Malmoe in i omgång 52 kommer nog det lag som skickas ned till plats 13 att tappa kvalet också, i chocktillstånd.
+ 1