1.30 kvar och PP för Röglet. Riktigt kass utvisning av zebrorna. Det är Omark som åkt omkull på isen, varpå röglaren Sjögren slår på honom med klubban flera gånger, varefter Limpan tar tag i klubban för att försvara sig - och då åker han ut för holding the stick! Dåligt! Kunde du inte tagit för tvenne tripping på Limpan sekunderna innan, zebra?
Inlägg: 2294626
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
jäklar vilken jobbig kommentator, mitt huvud vill sprängas bort