Sven.Savage: Känns väldigt tråkigt att hans säsong är över, tycker han gjorde det bra dom matcherna han var med i... men när man såg vilken skada han fick redan från början så kände man direkt att han inte kommer tillbaka till denna säsong eller kanske inte ens nästa.
+ 1