{9108}: Jag håller med du. Man trodde att 2 domarsystemet skulle förbättra dömeriet men det är tveksamt eftersom så många zebror är så svaga.
Inlägg: 2296965
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Får många svaga domare, sen att dom inte blir utbildad rätt från början.. Släng DN åt skogen och börja utbilda domarna rätt istället för en del av dessa domare är ett hån emot sporten.
+ 1