Sven.Savage: Nyss hemkommen, surt att vi slarvar bort läget i andra, syntes direkt på nedsläpp att man inte var ”där” och efter 2-0 så tappade man styrfarten. Taffligt och vekt blev vi tillbakatryckta och hamnade i båset. Andra som varit vår styrka i år. Tredje var sömning även på läktaren. Nej, vi gav bort 2 pinnar idag.
+ 1