Inlägg: 2306337
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jaha ja aftonens blind möss då: Mikael Sjöqvist, Mikael Holm
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: "Vi har inte spelat så bra den senaste tiden, säger Oskar Nilsson.
Det beror enligt honom framför allt på två saker.
– Vi har haft många sjuka och är inne i en tung träningsperiod, säger Oskar Nilsson."
Oskar har lärt sig att man (skaik) förlorar för att man är nedtränade...till skillnad från alla andra lag då?
Det beror enligt honom framför allt på två saker.
– Vi har haft många sjuka och är inne i en tung träningsperiod, säger Oskar Nilsson."
Oskar har lärt sig att man (skaik) förlorar för att man är nedtränade...till skillnad från alla andra lag då?
+ 1

Nu verkar det som att den dominerande hemmapubliken - de Tomma Stolarna - inte får plats. I skrivande stund finns tydligen enstaka biljetter kvar på första raden slipsplats samt på hemmaklackstå.