Sven.Savage: Härlig match idag, härlig stämning i Delfinen, underbart 1-0 av bästa Tyrre. Aporna är irriterade, Kvänen är ilsknare än vanligt, fast grepp om styrspaken, slutspelskänslan är här, alla är påkopplade, Engsund försvarsrese som markerar tydligt, Lepistö ja herre jumala en sån spelare … men vi kan bättre!
+ 3