+ 1
Inlägg: 2315576
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
snowden: Önskar du hade rätt men tror det inte.
En upprepad Apa kommer att göra sitt yttersta med sin spelplan som tycks endast fokusera på fulmål (kasta in pucken framför mål och ha 2-3 apor där som brottas och bultas och slår med klubban åt alla håll och kanter för att eventuellt träffa puck) samtidigt som de ökar sina chanser att lyckas med det genom att låta "benen försvinna" så snart en motståndare vidrör dem, med följd att det blir ett appladask följt av utvisning och Ap-PP.
Men hoppas du får rätt;-)
En upprepad Apa kommer att göra sitt yttersta med sin spelplan som tycks endast fokusera på fulmål (kasta in pucken framför mål och ha 2-3 apor där som brottas och bultas och slår med klubban åt alla håll och kanter för att eventuellt träffa puck) samtidigt som de ökar sina chanser att lyckas med det genom att låta "benen försvinna" så snart en motståndare vidrör dem, med följd att det blir ett appladask följt av utvisning och Ap-PP.
Men hoppas du får rätt;-)
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
snowden: Om Öret besegrar Skellefteå är det INTE läge för Luleå att ta ens någon poäng mot Malmö, förutsatt att inte Timrå tar ALLA poängen mot Rögle.
Då är det däremot läge för Luleå att ta ALLA poängen mot Malmö.
Att ta 1 eller 2 poäng vore i annat fall riktigt dålig "planering" inför slutspelet anser jag.
Örebro i kvarten tror jag Luleå betackar sig för.
Då är det däremot läge för Luleå att ta ALLA poängen mot Malmö.
Att ta 1 eller 2 poäng vore i annat fall riktigt dålig "planering" inför slutspelet anser jag.
Örebro i kvarten tror jag Luleå betackar sig för.
+ 1
Lycka till ikväll!