Sven.Savage: Jo dom filmar såklart mitt i matchen med om det behövs. Dom följer den enkla instinkten att dom slänger sig för att undvika mål i röven eller för att få ett PP och kunna avgöra. I slutet när domaren "måste ta" för att tiden snart är slut då brukar dom vissla, sen åker typiskt Linus K mot båset och flinar samtidigt som en upprörd motståndare åker till utvisningsbådet medans appubliken brölar lyckligt.
+ 1