Perro: Ja, tar Warulfven Apan är det vinnaren Fru Öland-Läjkers som väntar oss i semi, skulle vi gå vidare till semi. Visst vore det trevligt att spöa Fru Öland men det kommer att kosta hjärnskakningar och andra skador på våra spelare är jag rädd.
+ 2