+ 1
Inlägg: 2344303
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Realisten: vi förlorade pga vi var väldigt loj som kostade oss 2 mål i röven, och mot ett väldigt taggat FBK, vilket dom har alltid varit hemma i mitt tycke.
+ 5
Skulle inte Nord/Öhlund döma VM???
Efter deras senaste insats är jag en aning kluven till det??...
Vi förlorade inte dagens match p g a domarna.
DEN SAKEN ÄR SÄKER!!