Sven.Savage: Nehä dem fick inte loss Nord & Öhlund då för vi får dras med Tobias Björk, Johan Nordlöf, Gör saken än enklare skita i matchen och se på Premier Leauge Dart i preventivt syfte så inte tv:n flyger igenom fönstret.....
+ 1