+ 2
Inlägg: 2352435
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Tack, Limpan. Ett riktigt jättetack till dig för att du kom hem och gav oss all denna glädje!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Förvisso tacknämligt att han 'offrade' sig med ett år till i Luleå...
Sen har jag väldigt svårt att se någon som helst glädje endera i det att vi förlorade med 3-4 i matcher mot Färjestad efter en 3-2 ledning.
Samt det faktum att det sannolikt sett till historien lär dröja en 'evighet' innan en liknande chans uppenbarar sig igen, samt att Omark garanterat aldrig mer kommer att spela med Luleå Hockey..
I de konstaterandena finns bara en stor jävla SORG..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Förvisso tacknämligt att han 'offrade' sig med ett år till i Luleå...
Sen har jag väldigt svårt att se någon som helst glädje endera i det att vi förlorade med 3-4 i matcher mot Färjestad efter en 3-2 ledning.
Samt det faktum att det sannolikt sett till historien lär dröja en 'evighet' innan en liknande chans uppenbarar sig igen, samt att Omark garanterat aldrig mer kommer att spela med Luleå Hockey..
I de konstaterandena finns bara en stor jävla SORG..
+ 1
Tack, Limpan. Ett riktigt jättetack till dig för att du kom hem och gav oss all denna glädje!