+ 2
Inlägg: 2356776
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Luleå går ju ut med att dom har lagt ut några bud men inget har gått i lås ännu, det ser verkligen dystert ut, just nu känns vi som ett lag för plats 5-6 och ut direkt i kvarten.
Blir denna säsong ett fiasko så får nog Skuggan & Co lämna, målet är väl att ta ett steg till i lagbygget.
Men på något konstigt sätt sitter man ändå och drömmer om två monstervärvningar, att man inte lär sig :-D
Blir denna säsong ett fiasko så får nog Skuggan & Co lämna, målet är väl att ta ett steg till i lagbygget.
Men på något konstigt sätt sitter man ändå och drömmer om två monstervärvningar, att man inte lär sig :-D
+ 2
Börjar bli dags för några free agents att kolla efter annat än NLA.