Även om det bara är en träningsmatch känns det tråkigt att låta subjektive aprunkare Öhlund från Älvsbyn sabotera tillställningen. Det är en gåta hur denne "hyllas" som en av de bättre zebrorna i landet, i och för sig en bedömning som knappast säger något, med tanke på "konkurrensen".
Inlägg: 2364340
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Dags för tredje, jag vill då se mer av Einar och även Sellgren, den sistnämnda känns just nu som en utfyllnad i vårt lag, visar ingenting faktiskt.