Wilhelmsson: Trevligt att se dig kommentera, Pajala, och du har förstås rätt om Shinnimin. Själv missade jag inledningen av perioden tyvärr men tar gärna del av din bedömning. Vilka spelare i Luleå tycker du varit bra under första perioden och varför?
Inlägg: 2368734
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Honka är väl påslagen, synd att Tyrre missade helt öppet mål i BP, fattar inte hur han kunde missa, Ward har faktiskt sett lugn ut i målet.
Luleå trampade på ganska bra under vissa perioder och Jukurit hade problem men ingen speciellt välspelad hockey, mer kamp och vilja, kan Luleå fortsätta hålla högt tempo nu i andra så tror jag vi får utdelning.
Vill se mer av Einar och hans fantastiska speed.
Luleå trampade på ganska bra under vissa perioder och Jukurit hade problem men ingen speciellt välspelad hockey, mer kamp och vilja, kan Luleå fortsätta hålla högt tempo nu i andra så tror jag vi får utdelning.
Vill se mer av Einar och hans fantastiska speed.
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Ett visst övertag gör hemmalaget hävdar kommentatorn och hänvisar till slottsatsetstiken på och utanför mål som Luleå tycks leda.
Nu kör vi tvåan, redan 5 mot 5 igen.
Nu kör vi tvåan, redan 5 mot 5 igen.