+ 2
Inlägg: 2389210
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
eltifoso: 1-0 för Luleå och vi har tagit ledningen nästan varje match i år, men ofta torskat ändå, gärna med 2-1 eller 1-2. Så när ni nu får inleda tredje med PP efter en super-crosscheking av kOMAReK kan ni börja med att kvittera?!
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
eltifoso: Ja, Pölsan tycks ha kommit igång nu efter en knaper inledning. Läget efter två perioder (knappt hundra sekunder återstår i Linköping):
• Luleå Hockey-Färjestad BK 1- 0
• Skellefteå AIK- Frölunda HC 2 - 2
• Leksands IF- Timrå IK 0 - 0
• Örebro HK- Brynäs IF 1 - 4
• Linköping HC- Växjö Lakers HC 1 - 1
• Rögle BK- HV 71 1 - 0
• IF Malmö Redhawks- IK Oskarshamn 1 - 2
TILLÄGG: Läjkers satte faktiskt 1-2 med 17 sek kvar av andra.
• Luleå Hockey-Färjestad BK 1- 0
• Skellefteå AIK- Frölunda HC 2 - 2
• Leksands IF- Timrå IK 0 - 0
• Örebro HK- Brynäs IF 1 - 4
• Linköping HC- Växjö Lakers HC 1 - 1
• Rögle BK- HV 71 1 - 0
• IF Malmö Redhawks- IK Oskarshamn 1 - 2
TILLÄGG: Läjkers satte faktiskt 1-2 med 17 sek kvar av andra.
Vårt spel klickar ännu inte riktigt och jag förstår det med frånvaro och skador i typ varje match
Pölsan smiskar Örebro också enligt plan, att Brynäs är bra tror jag alla förstår , utom de själva i Brynäsboken där de ropat på avgå alla flera gånger redan, trots fåtalet matcher spelat 😅😁
Tror de gör bäst i att lita på manner och hans plan