Sven.Savage: Det är bra att Einar i år gör mål på andra lag än FBK. Nu håller vi tummarna att det lossnar på allvar, och Einar blir vår nye Omark-ersättar-värvning (som aldrig sportcheferna klarar göra).
Inlägg: 2391085
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Bachada14: Ja, känns som att förbannelsen Einar Wolf drabbades av i fjol nog ska släppa i år. Och härligt att Bulan gick tillbaka och nu låter EInar och Brännis vinga Tyrre.
+ 2