+ 1
Inlägg: 2410592
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Noterar att det pågår någon sorts sparkbolls-VM, eller vad man ska kalla spektaklet. Och FIFA har tröttnat rejält på alla vältränade överbetalda spelare som slänger sig och simulerar att de är dödligt skadade när någon nuddat dem. Numera tycks FIFA lägga till rejält med tid för att motverka dessa som ligger och gnyr och ropar på Bamseplåster.
Jag tycker att de kunde görs effektiv speltid som vi gör i hockeyn. Så fick de lite ordning på skiten och tydliggjorde hur mycket dravel dessa Hollywood-stjärnor ställer till med.
I samma anda viktigt att vi i hockeyn inte släpper in skiten. En viktig åtgärd för att hålla skiten borta vore att det lag som alltid ska hålla på och tjafsa så snart det är avblåst och som har spelare vars ben försvinner i tid och otid skulle straffas.
Jag tycker att de kunde görs effektiv speltid som vi gör i hockeyn. Så fick de lite ordning på skiten och tydliggjorde hur mycket dravel dessa Hollywood-stjärnor ställer till med.
I samma anda viktigt att vi i hockeyn inte släpper in skiten. En viktig åtgärd för att hålla skiten borta vore att det lag som alltid ska hålla på och tjafsa så snart det är avblåst och som har spelare vars ben försvinner i tid och otid skulle straffas.
+ 1
Förutom att tänkta planer raseras finns också att dessa felköp påverkat och stört laget inte bara på is utan också i omklädningsrummen.
Vet inte hur det låtit bland Luleåsupportrar som ser halvtomma glas om vi hängt på likadant och Skuggan lagt ut stora pengar för att köpa in någon som redan visats vara ett felköp och som vi måste sparka?!
Känns fortfarande tryggt att veta att vi har sportsligt ansvariga som tar ansvar och rekryterar när de vet att det kommer att bli bra. Jämfört med köpeklubbsmentaliteten i Sydbotten: köp, köp och köp ännu mer! Fungerar det inte får de sparken, eller tränaren får sparken, för sparkas ska det!