Sven.Savage: Intressant överblick. Bra resonemang kring läget och håller med. Tror också LHC och Öret kan gå till slutspel men tabellen är fortsatt jämn. Känner även ambivalens då jag är missnöjd över RBKs inledning och tror samtidigt att det löser sig i slutändan.
+ 1