Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan: Nej, med tanke på att du klagade på homosexualiteten kring festivalen så utgick jag iofs nästan från att du inte tände så jättehårt på Jill eller Pernilla, även om dom råkade vara himla vackra.

Sen är ju Bubbles jäkligt coola. Dom borde nog t o m vunnit.