Sv: Visst kommer Omark hem???
Albert Hall:

Hmm. Vid närmare eftertanke är Angelina mer sexig än vacker. Eller, snygg kanske? Äh.

Den där Ami Dolenz var det då inte mycket med. Hon ser ut som den där tjejen med vampyrerna...ehm...ja just, Buffy.