+ 1
Inlägg: 2424192
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts: Kempe: – Det var bara en försiktighetsåtgärd. Jag spelar troligen nästa match vi spelar i SHL. – Däremot spelar jag inte på tisdag i CHL mot Jukurit. Vi ska ha barn, så jag ska vara med då.
Låter ju ännu bättre.
Låter ju ännu bättre.
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts: Landslagsjanne är synnerligen väl värd dagens öl!
+ 2
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts: Skönt! Att Kempeknäet häller. Kanske liten fotled nere i sarghörnet? Och CHL period 4-6 i ledning 5-1 ska vi väl fixa utan Kempe.
Otrolig dålig stil att bua åt Skuggan. Våra fans är viktiga, mycket viktiga. Men det är något som inte riktigt stämmer i det gänget för närvarande tycker jag tyvärr.
Men nu känns det som att det vänt för Luleå och lyfter saftglaset i wermlömsk riktning. Skål, tammefan!
Otrolig dålig stil att bua åt Skuggan. Våra fans är viktiga, mycket viktiga. Men det är något som inte riktigt stämmer i det gänget för närvarande tycker jag tyvärr.
Men nu känns det som att det vänt för Luleå och lyfter saftglaset i wermlömsk riktning. Skål, tammefan!
+ 1

Oskar Engsund bjöd tydligen Janne på hans favoritöl på isen efter att tröjan hissats. Skön kille Oskar. Han avslutade Ölintervjun med att det enda negativa ikväll var att några buade åt Skuggan när han som en av de andra med tröjan i taket kom in under ceremonin. Jag håller med och jag reagerade också på tilltaget. Rätt oskönt handlande en dag som denna som ska vara positiv för Janne och klubben.
Och man får visst tycka att Skuggan ska avskedas som GM om man vill det för mig. Men mot en spelarlegend upprträder man med respekt i den situation han befann sig där.
Nåväl. Inte fan trodde jag att detta skulle bli en så perfekt kväll.
Får bli en liten wiskeypinne på det. Skål kamrater :)