Så hade man undersökt kubistfilmen, eller vad det var paddan trodde det var. Har ingen av er sett The Cube? En riktigt höjdare, psykadelisk film... Tvåan var faktiskt även den riktigt bra. Hade varit kul om man hade fått nåt hum om vad dom egentligen sysslar med bara...