Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan:

Fasen också, jag som trodde han var det. Här lägger man upp så fina inledningar till ingen nytta.. Någon får väl bokmärka det där och skicka till honom, så att han har något att spåna från. ;)