Sv: Visst kommer Omark hem???
Lulekickan:
Hade gärna delgett er alltihop men eftersom ni inte ville höra något snusk så har jag precis raderat de ljudband jag hade där hela redogörelsen för julhelgens paketfelskickning fanns dokumenterad. Tyvärr hade jag glömt att ta en skriftlig kopia och mitt minne är alldeles för dåligt.

Det är inget annat att göra än att du helt enkelt får konfrontera Snygg-B och då får du ju dessutom möjlighet att ta de där fina bilderna till fondväggen...