Sv: Godnatt !
Sven Savage: jo, en nackdel med att det sämre placerade laget börjar hemma är att det känns lite som om matchserien dör redan i den första matchen om hemmalaget förlorar där. Det ska så oerhört mycket till för att man ska vända i det läget.