Inlägg: 2434792
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Efter att ha varit upptagen med annat i åtta timmar, i all hast bara tabellen, enligt PPM.
Som tidigare Hovet och Malmet i botten medan Läjkers och Apan fortsätter att dra ifrån i toppen.
Fyra ytterligare lag bland Toppsex men nu får de passa sig för Röglet har tagit upp jakten. Övriga lag i mittgeggan letar stabilitet, växlar fina med mindre fina insatser och blir det mer av den senare varan kanske kvallagen kan få sällskap så småningom?
Som tidigare Hovet och Malmet i botten medan Läjkers och Apan fortsätter att dra ifrån i toppen.
Fyra ytterligare lag bland Toppsex men nu får de passa sig för Röglet har tagit upp jakten. Övriga lag i mittgeggan letar stabilitet, växlar fina med mindre fina insatser och blir det mer av den senare varan kanske kvallagen kan få sällskap så småningom?
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Ja du Sven det blev som jag trodde jämn match igen men Storebror vinner rättvist till slut.Bra för er de andra bottenlagen fick ju stryk.15 raka o HV 71 tisdag hemma vinner vi där så är vi lika på 16 med Färjestad Torsdag 5 jan möter vi Oskarshamn borta då kör man de 7 milen upp dit när förhoppningsvis sätter Vi rekord då.
Länkar:
http://Saik-Smland
http://Saik-Smland
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Intressanta kommentarer av (strutsen) Bulan efter matchen kan man tycka. Var det verkligen så att ni ägde alla perioder. Jag tyckte ni kom in i matchen efter vi fick femminutaren på Granberg.
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Domarna var bäst i kväll tycker jag. Men Sven sitter inte ansiktet i huvet?
+ 3

Nåja. Ni vann "som vanligt" på straffar med 3-2. Grattis.